Οι Συντελεστές Βαρύτητας Πανελλαδικά Εξεταζομένων Μαθημάτων

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι υπεγράφησαν και εστάλησαν προς δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο οι Υπουργικές Αποφάσεις, με τις οποίες καθορίζονται οι συντελεστές βαρύτητας των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων Γενικού Λυκείου, Επαγγελματικού Λυκείου, των ειδικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023 και εφεξής, όπως αυτοί ορίστηκαν από κάθε Πανεπιστημιακό Ίδρυμα για κάθε Τμήμα/Σχολή/Εισαγωγική Κατεύθυνσή του.


Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τον Νόμο 4777/2021 (Α΄25) ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα εκφράζεται σε ποσοστό επί τοις εκατό (%) και δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 20%. Το άθροισμα των συντελεστών αποδίδει το 100%.

Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ειδικό μάθημα ή πρακτικές δοκιμασίες, ο συντελεστής βαρύτητας που αποδίδεται στο ειδικό μάθημα ή τις πρακτικές δοκιμασίες είναι είτε 10% είτε 20%. Οι Σχολές, Τμήματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις, η εισαγωγή στις οποίες προϋποθέτει την εξέταση σε ένα (1) ή δύο (2) ειδικά μαθήματα με επιλογή των υποψηφίων μεταξύ περισσοτέρων, αποδίδουν τον ίδιο συντελεστή βαρύτητας σε όλα τα ειδικά μαθήματα επιλογής, ο οποίος είναι είτε 10% είτε 20%. Στις περιπτώσεις των Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, στις οποίες εξετάζονται δύο (2) ειδικά μαθήματα το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας που τους αποδίδονται είναι το 20% και το ποσοστό που αποδίδεται σε κάθε ένα από τα ειδικά μαθήματα δεν μπορεί να είναι μικρότερο του 8%. Τα ποσοστά που αποδίδουν τα ειδικά μαθήματα προστίθενται στο 100% που αποδίδουν τα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα

Η ΥΑ για τους συντελεστές βαρύτητας ΕΠΑΛ 

Η ΥΑ για τους συντελεστές βαρύτητας ΓΕΛ 

ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ σε μορφή xls 

Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2022 για τα μαθήματα των ΕΠΑΛ που εξετάζονται Πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Γβάθμια εκπαίδευση

Πατήστε εδώ

 

Έναρξη διαδικασιών για την έκδοση Πιστοποιητικών Επταμελών Επιτροπών υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. Φ.152/151921/Α5/23-11-2021 Εγκύκλιο, οι υποψήφιοι με σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, καλούνται να αποστείλουν Αίτηση με τα απαραίτητα  δικαιολογητικά από την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021 σε μια από τις Επταμελείς Επιτροπές οι οποίες έχουν συγκροτηθεί σε 14 Νοσοκομεία της χώρας.

Τομέας Υγείας - Πρόνοιας - Ευεξίας

Πρόκειται για απαιτητικά επαγγέλματα, με έντονους ρυθμούς, τα οποία απευθύνονται σε άτομα που χαρακτηρίζονται από οργανωτικότητα, υπευθυνότητα, ψυχικό σθένος, ενσυναίσθηση, κοινωνικές δεξιότητες, αγάπη για το συνάνθρωπο και ικανότητα εργασίας υπό πίεση. Η διάθεση προσφοράς προς το συνάνθρωπο και η ανάγκη να θέσεις τον εαυτό σου στην υπηρεσία όλων εκείνων που νοσούν αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για να επιλέξεις επαγγέλματα Υγείας.

Ειδικότητα: Βοηθός Νοσηλευτή

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Νοσηλευτή με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας, Νοσηλευτικές μονάδες, Υγειονομικούς, σταθμούς, ΕΚΑΒ, Οίκους ευγηρίας, Κέντρα αποκατάστασης ατόμων με ειδικές ανάγκες και ως ελεύθερος επαγγελματίας που προσφέρει υπηρεσίες σε ασθενείς που νοσηλεύονται στο σπίτι υπό ιατρική παρακολούθηση.

Ειδικότητα: Βοηθός Ιατρικών – Βιολογικών Εργαστηρίων

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθών Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί, ως βοηθητικό προσωπικό στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, σε εργαστήρια μικροβιολογικά, βιοχημικά, αιματολογικά, ανοσολογικά, παθολογικό- ανατομικά, κυτταρολογικά, σε κέντρα αιμοδοσίας, σε διαγνωστικά κέντρα με τις παραπάνω ειδικότητες, σε φαρμακευτικές εταιρίες και σε  υπηρεσίες υγείας ή περιφερειακά κέντρα.

Ειδικότητα: Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό, σε βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς, σε μαιευτικές κλινικές, κατασκηνώσεις, κέντρα οικογενειακού προγραμματισμού, και ως ελεύθερος επαγγελματίας αναλαμβάνοντας τη φροντίδα βρεφών και παιδιών στο σπίτι.

Ειδικότητα: Βοηθός Φυσικοθεραπευτή

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Φυσικοθεραπευτή με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Φυσιοθεραπευτήρια (Ιδιωτικά, Δημόσια), Νοσοκομεία, Ιδρύματα αποκατάστασης, Ιατρεία θεραπευτικών λουτρό-πηγών, Γυμναστήρια, σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες που διαθέτουν χώρους γυμναστικής και φυσικής αποκατάστασης.  

Ειδικότητα: Βοηθός Οδοντοτεχνίτη

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Οδοντοτεχνίτη με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Οδοντοτεχνικά εργαστήρια (Ιδιωτικά, Δημόσια) και Ασφαλιστικά ταμεία.

Ειδικότητα: Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά  μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας, Ιδιωτικά Ακτινολογικά Ιατρεία σε τμήματα Κλασσικής ακτινολογίας, Μαστογραφίας, Μέτρησης οπτικής πυκνότητας, Στεφανογραφίας και Αγγειογραφίας, Αξονικής και Μαγνητικής Τομογραφίας, Ακτινοθεραπείας, Εργαστήρια πυρηνικής ιατρικής.

Ειδικότητα: Βοηθός Φαρμακείου

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Φαρμακείου με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί  ως βοηθητικό προσωπικό σε ιδιωτικά φαρμακεία, φαρμακεία νοσοκομείων, φαρμακαποθήκες, βιομηχανίες και βιοτεχνίες φαρμάκων και καλλυντικών.

Ειδικότητα: Αισθητικής Τέχνης

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Αισθητικής Τέχνης  με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί σε Ινστιτούτα Αισθητικής, σε καταστήματα καλλυντικών, σε κέντρα αδυνατίσματος, σε θέατρα, σε τηλεοπτικούς σταθμούς και σε στούντιο φωτογράφησης μοντέλων.

Ειδικότητα: Κομμωτικής Τέχνης

Ο απόφοιτος της ειδικότητας κομμωτικής τέχνης με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί σε κομμωτήρια, σε τηλεοπτικούς σταθμούς, σε θέατρα, σε στούντιο φωτογράφησης μοντέλων, σε ιδρύματα σε δημόσιες υπηρεσίες και ως ελεύθερος επαγγελματίας σε όλους τους τομείς της ειδικότητας του.

Οι μαθητές και μαθήτριες που επιλέγουν τον Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας στη Β’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. παρακολουθούν 23 ώρες μαθημάτων Τομέα και 12 ώρες μαθημάτων Γενικής Παιδείας ανά εβδομάδα. Στη συνέχεια, στη Γ’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ., αφού επιλέξουν μία από τις 9 Ειδικότητες του Τομέα, αποκτώντας τα αντίστοιχα Επαγγελματικά δικαιώματα, παρακολουθούν 23 ώρες μαθημάτων Ειδικότητας.  
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Φ.Ε.Κ. 1489/τ. Β’/26-5-2016, από το σχολικό έτος 2017-2018, στον Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας στη Γ’ τάξη των  Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., προβλέπεται να λειτουργούν οι εξής ειδικότητες:

 

Σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ. 2187, τ.Β’, 12-6-2018 τα μαθήματα Τομέα που παρακολουθούν οι μαθητές και μαθήτριες του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας στη Β’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. έχουν ως εξής:

 

  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
1.  Ανατομία-Φυσιολογία
2.  Πρώτες Βοήθειες 2E
3.  Υγεία και Διατροφή
4.  Διαπροσωπικές σχέσεις
5.  Εργασιακό Περιβάλλον Τομέα
6.  Αγγλικά Τομέα
7.  Ειδικό Μάθημα Α 5(Θ+Ε)
8.  Ειδικό Μάθημα Β 5(Θ+Ε)
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ: 23 ΩΡΕΣ

      Θ: Θεωρία      Ε: Εργαστήριο

 

 

Ειδικότητα: Κομμωτικής Τέχνης

  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
1. Ανατομία – Φυσιολογία ΙΙ
2. Υγιεινή
3. Υγιεινή Κόμης Τριχωτού Κεφαλής-Τοξικολογία- Δερματολογία
4. Εργαστήριο Τεχνικών Εργασιών
5. Καλλιτεχνικά Χτενίσματα
6. Τεχνολογία Υλικών
7. Βασικές Εφαρμογές Κομμωτικής ΙΙ
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ: 23 ΩΡΕΣ

      Θ: Θεωρία      Ε: Εργαστήριο

 Εσωτερικός  Κανονισμός Λειτουργίας  1ου ΕΠΑ.Λ. Παραμυθιάς

 

Παραμυθιά - Θεσπρωτίας

Τηλέφωνο - Φαξ:  2666023780

e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ιστοσελίδα: http://1epal-param.thesp.sch.gr

Διευθυντής: Βακαλόπουλος Χρήστος

 ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Με τον όρο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Επιπλέον, ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου αποτελεί σημαντικό παιδαγωγικό μέσο που βοηθά στην ομαλή σχολική ζωή, στη συνεργασία, στην αλληλεγγύη, στο δημοκρατικό διάλογο και στην αποδοχή της διαφορετικότητας.

Οι στόχοι βελτίωσης που τέθηκαν για το σχολικό έτος 2021-22 είναι οι εξής:

  1. Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας και νέων παιδαγωγικών μοντέλων από τους εκπαιδευτικούς
  2. Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών
  3. Μείωση ποσοστού διαρροής ενηλίκων μαθητών
  4. Βελτίωση της ψηφιακής υποδομής της σχολικής μονάδας
  5. Σύσταση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
  6. Βελτίωση και ενίσχυση σχέσεων σχολικής μονάδας – γονέων
  7. Στελέχωση της Γραμματείας του σχολείου με μόνιμο προσωπικό
  8. Ενίσχυση σχέσεων και ανάπτυξη συνεργασιών με άλλους φορείς (πχ τοπική κοινότητα)

 

Ο σύλλογος διδασκόντων σε συνεδρίασή του με θέμα «Ετήσιος συλλογικός προγραμματισμός του έργου της σχολικής μονάδας», αποφάσισε ομόφωνα:

(α) την καταγραφή των Στόχοι βελτίωσης για το σχολικό έτος 2021-22 ανά άξονα και

(β) τη συγκρότηση ομάδων δράσης  για την υλοποίηση των σχεδίων δράσης.

 

Για το σκοπό αυτό συγκροτήθηκαν ομάδες εκπαιδευτικών για τα ακόλουθα σχέδια δράσης:

 

Λειτουργίες Σχέδια Δράσης
1η :
«Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία»
1ο  Διερεύνηση των σχέσεων σχολείου – οικογένειας:
2ο  Διερεύνηση της σχολικής διαρροής σε ενήλικες μαθητές
 3η :
«Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών»
3ο  Διερεύνηση της χρήσης νέων παιδαγωγικών μεθόδων και ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών

 

Τομείς – Ειδικότητες σχολείου

Κατά το σχολικό έτος 2021-22 στο σχολείο λειτουργούν 6  τμήματα Γενικής Παιδείας ( 2 στην Α΄, 2 στη Β΄ και 2 στη Γ΄ τάξη), 4 τομείς στη Β’ τάξη, και 4 ειδικότητες στη Γ’ τάξη, όπως αναλυτικά περιγράφονται παρακάτω: 

Στη Β’ Τάξη λειτουργούν οι παρακάτω τομείς:

  1. Διοίκησης και Οικονομίας
  2. Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
  3. Μηχανολογίας
  4. Πληροφορικής

Στη Γ΄τάξη λειτουργούν οι παρακάτω ειδικότητες:

  1. Υπαλλήλων διοίκησης και οικονομικών υπηρεσιών
  2. Τεχνικός ηλεκτρολογικών συστημάτων, Εγκαταστάσεων
  3. Κομμωτικής τέχνης
  4. Τεχνικός Οχημάτων

 

Κατά το σχολικό έτος 2021-22 η σχολική μας μονάδα συμμετέχει στη διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, με βάση τα προβλεπόμενα από το Νόμο 4823/2021 του Υπουργείου Παιδείας. Έχει ήδη ξεκινήσει η γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών της σχολικής μονάδας του προηγούμενου έτους (2020-21), έχει υποβληθεί η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε ο Ετήσιος προγραμματισμός έργου,  καθώς επίσης τέθηκαν και οι Στόχοι βελτίωσης για το σχολικό έτος 2021-22 για το σχολικό έτος 2021-22.

Στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, ο εντοπισμός των θετικών σημείων, των αδυναμιών, των περιθωρίων βελτίωσης και των αναγκών που συνδέονται με το έργο που παρέχει η σχολική μας μονάδα. Η διαδικασία αυτή αποτελεί τη βάση για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας του σχολείου μας σε τρεις βασικές λειτουργίες :

  1. στην παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία,
  2. στη διοικητική λειτουργία, και
  3. στη λειτουργία της ως επαγγελματικής κοινότητας μάθησης, που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

 

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

(ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ)
Ο υπάλληλος οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών μπορεί να απασχοληθεί κυρίως σε οικονομικές υπηρεσίες Υπουργείων, τράπεζες, εταιρείες και λογιστικά γραφεία, χρηματιστηριακά γραφεία, ασφαλιστικά ταμεία, κ.α.
Συγκεκριμένα, ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορεί να εργαστεί ως υπάλληλος οικονομικών υπηρεσιών με αρμοδιότητες:

  • -να τηρεί λογιστικά βιβλία Α' κατηγορίας και ΚΒΣ
  • -εκδίδει, συγκεντρώνει, ελέγχει και κωδικοποιεί τα παραστατικά του λογιστηρίου της Οικονομικής μονάδας σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΒΣ
  • -παρακολουθεί την κίνηση λογαριασμών των πελατών
  • -φροντίζει να εισπράττει λογαριασμούς και να εξοφλεί οφειλές
  • -διεκπεραιώνει τραπεζικές εργασίες καθώς και εργασίες σχετικές με τα ασφαλιστικά ταμεία
  • -παρακολουθεί τα αποθέματα διαφόρων αγαθών
  • -συμμετέχει στη διενέργεια απογραφής και στην κατάρτιση προϋπολογισμού της οικονομικής μονάδας

Μπορεί επίσης να απασχοληθεί ως υπάλληλος διοικητικών υπηρεσιών με αρμοδιότητες να:

  • -συντάσσει, δακτυλογραφεί και διεκπεραιώνει αλληλογραφία, εκθέσεις, αναφορές και κάθε είδους έντυπα
  • -ταξινομεί και αρχειοθετεί εισερχόμενα και εξερχόμενα έγγραφα-
  • -οργανώνει και διεκπεραιώνει συσκέψεις, ταξίδια, συναντήσεις και συνεντεύξεις ανώτερων στελεχών-
  • -συγκεντρώνει οικονομικές πληροφορίες από όλα τα τμήματα
  • -διεκπεραιώνει δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων

Στην Ειδικότητα Υποστήριξης Συστημάτων & Εφαρμογών Δικτύων Η/Υ ....

Ο απόφοιτος μπορεί να εργαστεί σε: Επιχειρήσεις, Οργανισμούς, Εκπαιδευτικές μονάδες, κ.ά., καθώς επίσης και σε φορείς που χρησιμοποιούν προϊόντα και υπηρεσίες Πληροφορικής.

Επιχειρήσεις που:

  • Κατασκευάζουν η υποστηρίζουν προϊόντα Πληροφορικής.
  • Σχεδιάζουν, εγκαθιστούν και υποστηρίζουν δίκτυα υπολογιστών και δικτυακές υπηρεσίες.
  • Αναπτύσσουν και υποστηρίζουν εφαρμογές λογισμικού.
  • Προωθούν - πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες Πληροφορικής, δικτυακό εξοπλισμό και δικτυακές υπηρεσίες και εφαρμογές λογισμικού.
  • Ως ελεύθερος επαγγελματίας π.χ. γραφείο υποστήριξης και προώθησης δικτυακού εξοπλισμού και δικτυακιΰν υπηρεσιών.

Ο απόφοιτος μπορεί να:

  • Αναλαμβάνει αυτοδύναμα-αυτονομα οσα αναφέρονται στην εγκατάσταση, υποστήριξη, διαχείριση και αξιοποίηση συστημάτων ενός χρήστη και απλών τοπικών δικτύων.
  • Αναλαμβάνει υπό την επίβλεψη, τον έλεγχο και τις οδηγίες κάποιου υπεύθυνου όσα αναφέρονται σε μεγαλύτερα συστήματα, μεγαλύτερα δίκτυα, το Διαδίκτυο, ή άλλες δραστηριότητες.
  • Κάνει χρήση υπηρεσιών και προϊόντων Πληροφορικής.
  • Υποστηρίζει, ως προς τη χρήση των συστημάτων, τους πελάτες ή και τους χρήστες αντίστοιχων υπηρεσιών.
  • Πωλεί, εγκαθιστά και υποστηρίζει υπηρεσίες και προϊόντα Πληροφορικής και δικτυακό εξοπλισμό.
  • Αναπτύσσει απλές εφαρμογές Πληροφορικής.
  • Διαχειρίζεται εξοπλισμό και υπηρεσίες απλών τοπικών δικτύων υπολογιστών.
  • Εγκαθιστά, υποστηρίζει και συντηρεί εξοπλισμό και υπηρεσίες απλών τοπικών δικτύων υπολογιστών.
  • Δημιουργεί ιστοσελίδες και να συντηρεί το περίεχόμενό τους.
  • Αναπτύσσει απλές εφαρμογές πολυμέσων και Διαδικτύου.