Κάντε κλικ εδώ για να δείτε τους συνδέσμους μαθητικής τηλεδιάσκεψης (webex)

 

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ84 https://minedu-secondary.webex.com/meet/vakalopou
ΚΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΠΕ01 https://minedu-secondary.webex.com/meet/billks
ΚΟΝΤΟΥ ΜΑΡΙΑ ΠΕ02 https://minedu-secondary.webex.com/meet/kontou_m
ΜΑΝΔΡΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕ03 https://minedu-secondary2.webex.com/meet/kmandraki
ΖΗΚΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΕ04.02 https://minedu-secondary2.webex.com/meet/sofiazikou
ΤΣΟΥΚΑΝΕΛΗ ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΠΕ06 https://minedu-secondary.webex.com/meet/martsouk
ΜΠΕΛΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΕ11 https://minedu-secondary.webex.com/meet/chrbellos
ΑΛΕΞΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΕ83 https://minedu-secondary.webex.com/meet/kale2
ΜΠΑΜΠΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΕ83 https://minedu-secondary.webex.com/meet/nbabas
ΤΣΕΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΕ80 https://minedu-secondary.webex.com/meet/dimtsetis
ΖΑΧΑΡΙΑ ΜΕΡΟΠΗ ΠΕ80 https://minedu-secondary.webex.com/meet/meropizax
ΚΟΥΤΣΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΕ80 https://minedu-secondary.webex.com/meet/ikucic79
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΠΕ82 https://minedu-secondary2.webex.com/meet/elendimi
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ82 https://minedu-secondary2.webex.com/meet/gspiridon
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΕ86 https://minedu-secondary.webex.com/meet/s-diamantis
ΧΡΗΣΤΙΔΗ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΠΕ86 https://minedu-secondary.webex.com/meet/nchristid
ΖΙΩΓΑ ΜΑΡΙΑ ΠΕ86 https://minedu-secondary.webex.com/meet/mzioga79
ΓΚΑΝΙΑΤΣΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ87.03 https://minedu-secondary.webex.com/meet/gkdimitr
ΚΟΣΜΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΤΕ01.19 https://minedu-secondary2.webex.com/pakosma
ΑΝΤΩΝΙΑΣΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΕ01.19 https://minedu-secondary.webex.com/meet/vasianton

 

 

Τομέας Υγείας - Πρόνοιας - Ευεξίας

Πρόκειται για απαιτητικά επαγγέλματα, με έντονους ρυθμούς, τα οποία απευθύνονται σε άτομα που χαρακτηρίζονται από οργανωτικότητα, υπευθυνότητα, ψυχικό σθένος, ενσυναίσθηση, κοινωνικές δεξιότητες, αγάπη για το συνάνθρωπο και ικανότητα εργασίας υπό πίεση. Η διάθεση προσφοράς προς το συνάνθρωπο και η ανάγκη να θέσεις τον εαυτό σου στην υπηρεσία όλων εκείνων που νοσούν αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για να επιλέξεις επαγγέλματα Υγείας.

Ειδικότητα: Βοηθός Νοσηλευτή

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Νοσηλευτή με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας, Νοσηλευτικές μονάδες, Υγειονομικούς, σταθμούς, ΕΚΑΒ, Οίκους ευγηρίας, Κέντρα αποκατάστασης ατόμων με ειδικές ανάγκες και ως ελεύθερος επαγγελματίας που προσφέρει υπηρεσίες σε ασθενείς που νοσηλεύονται στο σπίτι υπό ιατρική παρακολούθηση.

Ειδικότητα: Βοηθός Ιατρικών – Βιολογικών Εργαστηρίων

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθών Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί, ως βοηθητικό προσωπικό στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα, σε εργαστήρια μικροβιολογικά, βιοχημικά, αιματολογικά, ανοσολογικά, παθολογικό- ανατομικά, κυτταρολογικά, σε κέντρα αιμοδοσίας, σε διαγνωστικά κέντρα με τις παραπάνω ειδικότητες, σε φαρμακευτικές εταιρίες και σε  υπηρεσίες υγείας ή περιφερειακά κέντρα.

Ειδικότητα: Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό, σε βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς, σε μαιευτικές κλινικές, κατασκηνώσεις, κέντρα οικογενειακού προγραμματισμού, και ως ελεύθερος επαγγελματίας αναλαμβάνοντας τη φροντίδα βρεφών και παιδιών στο σπίτι.

Ειδικότητα: Βοηθός Φυσικοθεραπευτή

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Φυσικοθεραπευτή με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Φυσιοθεραπευτήρια (Ιδιωτικά, Δημόσια), Νοσοκομεία, Ιδρύματα αποκατάστασης, Ιατρεία θεραπευτικών λουτρό-πηγών, Γυμναστήρια, σε μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες που διαθέτουν χώρους γυμναστικής και φυσικής αποκατάστασης.  

Ειδικότητα: Βοηθός Οδοντοτεχνίτη

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Οδοντοτεχνίτη με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Οδοντοτεχνικά εργαστήρια (Ιδιωτικά, Δημόσια) και Ασφαλιστικά ταμεία.

Ειδικότητα: Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά  μπορεί να εργαστεί ως βοηθητικό προσωπικό σε Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας, Ιδιωτικά Ακτινολογικά Ιατρεία σε τμήματα Κλασσικής ακτινολογίας, Μαστογραφίας, Μέτρησης οπτικής πυκνότητας, Στεφανογραφίας και Αγγειογραφίας, Αξονικής και Μαγνητικής Τομογραφίας, Ακτινοθεραπείας, Εργαστήρια πυρηνικής ιατρικής.

Ειδικότητα: Βοηθός Φαρμακείου

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Βοηθός Φαρμακείου με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί  ως βοηθητικό προσωπικό σε ιδιωτικά φαρμακεία, φαρμακεία νοσοκομείων, φαρμακαποθήκες, βιομηχανίες και βιοτεχνίες φαρμάκων και καλλυντικών.

Ειδικότητα: Αισθητικής Τέχνης

Ο απόφοιτος της ειδικότητας Αισθητικής Τέχνης  με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί σε Ινστιτούτα Αισθητικής, σε καταστήματα καλλυντικών, σε κέντρα αδυνατίσματος, σε θέατρα, σε τηλεοπτικούς σταθμούς και σε στούντιο φωτογράφησης μοντέλων.

Ειδικότητα: Κομμωτικής Τέχνης

Ο απόφοιτος της ειδικότητας κομμωτικής τέχνης με τις γνώσεις και δεξιότητες που αποκτά μπορεί να εργαστεί σε κομμωτήρια, σε τηλεοπτικούς σταθμούς, σε θέατρα, σε στούντιο φωτογράφησης μοντέλων, σε ιδρύματα σε δημόσιες υπηρεσίες και ως ελεύθερος επαγγελματίας σε όλους τους τομείς της ειδικότητας του.

Οι μαθητές και μαθήτριες που επιλέγουν τον Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας στη Β’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. παρακολουθούν 23 ώρες μαθημάτων Τομέα και 12 ώρες μαθημάτων Γενικής Παιδείας ανά εβδομάδα. Στη συνέχεια, στη Γ’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ., αφού επιλέξουν μία από τις 9 Ειδικότητες του Τομέα, αποκτώντας τα αντίστοιχα Επαγγελματικά δικαιώματα, παρακολουθούν 23 ώρες μαθημάτων Ειδικότητας.  
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Φ.Ε.Κ. 1489/τ. Β’/26-5-2016, από το σχολικό έτος 2017-2018, στον Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας στη Γ’ τάξη των  Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ., προβλέπεται να λειτουργούν οι εξής ειδικότητες:

 

Σύμφωνα με το Φ.Ε.Κ. 2187, τ.Β’, 12-6-2018 τα μαθήματα Τομέα που παρακολουθούν οι μαθητές και μαθήτριες του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας στη Β’ τάξη του Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. έχουν ως εξής:

 

  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
1.  Ανατομία-Φυσιολογία
2.  Πρώτες Βοήθειες 2E
3.  Υγεία και Διατροφή
4.  Διαπροσωπικές σχέσεις
5.  Εργασιακό Περιβάλλον Τομέα
6.  Αγγλικά Τομέα
7.  Ειδικό Μάθημα Α 5(Θ+Ε)
8.  Ειδικό Μάθημα Β 5(Θ+Ε)
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ: 23 ΩΡΕΣ

      Θ: Θεωρία      Ε: Εργαστήριο

 

 

Ειδικότητα: Κομμωτικής Τέχνης

  ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΩΡΕΣ
1. Ανατομία – Φυσιολογία ΙΙ
2. Υγιεινή
3. Υγιεινή Κόμης Τριχωτού Κεφαλής-Τοξικολογία- Δερματολογία
4. Εργαστήριο Τεχνικών Εργασιών
5. Καλλιτεχνικά Χτενίσματα
6. Τεχνολογία Υλικών
7. Βασικές Εφαρμογές Κομμωτικής ΙΙ
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ: 23 ΩΡΕΣ

      Θ: Θεωρία      Ε: Εργαστήριο

Οι στόχοι βελτίωσης που τέθηκαν για το σχολικό έτος 2021-22 είναι οι εξής:

  1. Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας και νέων παιδαγωγικών μοντέλων από τους εκπαιδευτικούς
  2. Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών
  3. Μείωση ποσοστού διαρροής ενηλίκων μαθητών
  4. Βελτίωση της ψηφιακής υποδομής της σχολικής μονάδας
  5. Σύσταση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
  6. Βελτίωση και ενίσχυση σχέσεων σχολικής μονάδας – γονέων
  7. Στελέχωση της Γραμματείας του σχολείου με μόνιμο προσωπικό
  8. Ενίσχυση σχέσεων και ανάπτυξη συνεργασιών με άλλους φορείς (πχ τοπική κοινότητα)

 

Ο σύλλογος διδασκόντων σε συνεδρίασή του με θέμα «Ετήσιος συλλογικός προγραμματισμός του έργου της σχολικής μονάδας», αποφάσισε ομόφωνα:

(α) την καταγραφή των Στόχοι βελτίωσης για το σχολικό έτος 2021-22 ανά άξονα και

(β) τη συγκρότηση ομάδων δράσης  για την υλοποίηση των σχεδίων δράσης.

 

Για το σκοπό αυτό συγκροτήθηκαν ομάδες εκπαιδευτικών για τα ακόλουθα σχέδια δράσης:

 

Λειτουργίες Σχέδια Δράσης
1η :
«Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία»
1ο  Διερεύνηση των σχέσεων σχολείου – οικογένειας:
2ο  Διερεύνηση της σχολικής διαρροής σε ενήλικες μαθητές
 3η :
«Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών»
3ο  Διερεύνηση της χρήσης νέων παιδαγωγικών μεθόδων και ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών

 

Τομείς – Ειδικότητες σχολείου

Κατά το σχολικό έτος 2021-22 στο σχολείο λειτουργούν 6  τμήματα Γενικής Παιδείας ( 2 στην Α΄, 2 στη Β΄ και 2 στη Γ΄ τάξη), 4 τομείς στη Β’ τάξη, και 4 ειδικότητες στη Γ’ τάξη, όπως αναλυτικά περιγράφονται παρακάτω: 

Στη Β’ Τάξη λειτουργούν οι παρακάτω τομείς:

  1. Διοίκησης και Οικονομίας
  2. Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού
  3. Μηχανολογίας
  4. Πληροφορικής

Στη Γ΄τάξη λειτουργούν οι παρακάτω ειδικότητες:

  1. Υπαλλήλων διοίκησης και οικονομικών υπηρεσιών
  2. Τεχνικός ηλεκτρολογικών συστημάτων, Εγκαταστάσεων
  3. Κομμωτικής τέχνης
  4. Τεχνικός Οχημάτων

 

Κατά το σχολικό έτος 2021-22 η σχολική μας μονάδα συμμετέχει στη διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, με βάση τα προβλεπόμενα από το Νόμο 4823/2021 του Υπουργείου Παιδείας. Έχει ήδη ξεκινήσει η γενική εκτίμηση του έργου και των λειτουργιών της σχολικής μονάδας του προηγούμενου έτους (2020-21), έχει υποβληθεί η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π., ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε ο Ετήσιος προγραμματισμός έργου,  καθώς επίσης τέθηκαν και οι Στόχοι βελτίωσης για το σχολικό έτος 2021-22 για το σχολικό έτος 2021-22.

Στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου, ο εντοπισμός των θετικών σημείων, των αδυναμιών, των περιθωρίων βελτίωσης και των αναγκών που συνδέονται με το έργο που παρέχει η σχολική μας μονάδα. Η διαδικασία αυτή αποτελεί τη βάση για τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων που θα συμβάλουν στη βελτίωση της ποιότητας του σχολείου μας σε τρεις βασικές λειτουργίες :

  1. στην παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία,
  2. στη διοικητική λειτουργία, και
  3. στη λειτουργία της ως επαγγελματικής κοινότητας μάθησης, που προωθεί την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

 

Με την εγγραφή του στο ΕΠΑΛ Παραμυθιάς κάθε μαθητής είναι υποχρεωμένος να τηρεί τον κανονισμό αυτό, που ρυθμίζει την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου.

Το Διδακτικό Έτος των ΕΠΑΛ χωρίζεται σε δύο τετράμηνα:

  • το Α΄ τετράμηνο διαρκεί από 11 Σεπτεμβρίου μέχρι 20 Ιανουαρίου. και
  • το Β ' Τετράμηνο διαρκεί από 21 Ιανουαρίου μέχρι 16 Μαΐου.

Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη η προσέλευση του κηδεμόνα στο σχολείο κατά τακτά χρονικά διαστήματα για ενημέρωσή του.

Οι μαθητές οφείλουν να προσέρχονται στο σχολείο λίγα λεπτά πριν από το κτύπημα του κουδουνιού. Μετά την είσοδο των κ. καθηγητών στην τάξη δεν επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών.

Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν πάντα μαζί τους τα απαραίτητα βιβλία, όργανα (σχεδιάσεως κ.α.), εργαλεία και ότι άλλο είναι απαραίτητο για την καλή διεξαγωγή των μαθημάτων.

  • Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα έχουν δικαίωμα να παρακολουθήσουν το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Η χρήση της φόρμας εργασίας είναι υποχρεωτική για τα εργαστήρια.

Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας οι μαθητές υποχρεούνται να τηρούν ησυχία, να δείχνουν προσοχή και ενδιαφέρον προς το διδασκόμενο μάθημα. Δεν επιτρέπονται κατά την ώρα της διδασκαλίας οι συζητήσεις μεταξύ των μαθητών, η χρήση κινητών τηλεφώνων και γενικά η συμπεριφορά τους πρέπει να είναι κόσμια απέναντι στους καθηγητές και στους συμμαθητές τους.

Ο καθηγητής, σε περίπτωση που ο μαθητής -παρά τις παρατηρήσεις του- εξακολουθεί να εμποδίζει την ομαλή πορεία του μαθήματος,  έχει το δικαίωμα αλλαγής θέσης του μαθητή. Σε περίπτωση που  ο μαθητής εξακολουθεί να ενοχλεί, ο καθηγητής έχει το δικαίωμα να τον αποβάλλει από την τάξη.

Κατά τα διαλείμματα οι μαθητές οφείλουν να εξέρχονται από τις αίθουσες διδασκαλίας, εκτός των επιμελητών ή ασθενών, οι οποίοι είναι συνυπεύθυνοι για κάθε απώλεια, κλοπή ή φθορά σε αντικείμενα του Σχολικού χώρου στον οποίο παραμένουν. Επίσης δεν επιτρέπεται η μεταφορά και κατανάλωση φαγητών και ποτών σε όλους τους  χώρους του σχολείου.

Δεν επιτρέπεται η χρήση δικύκλων κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων ή κατά τους σχολικούς περιπάτους. 

Απαγορεύεται αυστηρά το κάπνισμα σε ΟΛΟΥΣ τους χώρους του σχολείου

Μαθητής ο οποίος δε σέβεται την περιουσία του Σχολείου και προξενεί ζημιά σε αυτή εκτός από τη σχετική τιμωρία που θα του επιβάλλεται, υποχρεούται οικονομικά να επανορθώσει τη ζημιά.

Οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών πρέπει να διέπονται πάντοτε από  εγκαρδιότητα και ευγένεια. Δεν επιτρέπεται η χειροδικία, η  κοροϊδία και το βρίσιμο προς άλλους μαθητές.

Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.

* Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο, υποχρεούται, καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του, αλλιώς ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να το κατάσχει και να το παραδώσει στον διευθυντή.

Τέλος, υποχρέωση όλων των μελών της Σχολικής Μονάδας είναι να διατηρούν καθαρό τον περιβάλλοντα χώρο, σεβόμενοι έτσι και τον εαυτό τους και τους γύρω τους.

Στό ΕΠΑΛ  Παραμυθιάς λειτουργούν 4 τομείς με εξοπλισμένα,  εργαστήρια όπου οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ασκηθούν στο πρακτικό μέρος της ειδικότητάς τους.

Προϋποθέσεις εγγραφής

Στην Α΄τάξη ΕΠΑ.Λ. εγγράφονται:

  • Κάτοχοι απολυτηρίου γυμνασίου ή ενδεικτικού Γ΄ τάξης παλαιού εξαταξίου γυμνασίου.
  • Μαθητές της Α΄ τάξης  παρελθόντων ετών των Γ.Ε.Λ., Ε.Π.Λ., Τ.Ε.Λ. ,Ε.Λ. ή ΛΕΝ.
  • Μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του 1ου κύκλου των Τ.Ε.Ε.
  • Μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης των Τ.Ε.Σ.
  • Μαθητές της Δ΄ τάξης παλαιού εξαταξίου γυμνασίου.
  • Απορριπτόμενοι μαθητές της Α΄τάξης του ΕΠΑ.Λ.
  • Μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης Εσπερινού Τ.Ε.Λ. και Τ.Ε.Σ.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή στα ΕΠΑ.Λ. :

  • Αίτηση που συμπληρώνεται στο Σχολείο. Στην αίτηση συμπεριλαμβάνεται α)Υπεύθυνη Δήλωση για την κηδεμονία του μαθητή και β)Υπεύθυνη Δήλωση του κηδεμόνα του μαθητή ή του ίδιου αν είναι ενήλικος σχετικά με τον κύκλο σπουδών που θα ακολουθήσει.
  • Πρωτότυπο Απολυτήριο Γυμνασίου ή ενδεικτικό Γ΄ τάξης παλαιού εξαταξίου Γυμνασίου(ή επικυρωμένο αντίγραφο Πτυχίου ή Πιστοποιητικό σπουδαστικής κατάστασης από το σχολείο όπου φοιτούσε ο μαθητής).
  • Φωτοτυπία ταυτότητας ή Πιστοποιητικό γέννησης του δήμου ή της κοινότητας όπου είναι γραμμένος ο μαθητής, εφόσον δεν έχει αστυνομική ταυτότητα.
  • 2 φωτογραφίες.
  • Υπεύθυνη δήλωση του Ν1599/86 του κηδεμόνα του μαθητή ή του ίδιου αν είναι ενήλικος σχετικά με τη διπλή φοίτηση του μαθητή.

Εφόσον ο μαθητής που επιθυμεί να εγγραφεί είναι αλλοδαπός απαιτούνται επίσης:

Α) Μετάφραση του απολυτηρίου τίτλου που καταθέτει ο μαθητής προκειμένου να εγγραφεί,

Β) Ισοτιμία απολυτηρίου τίτλου από το γραφείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

Γ) Πιστοποιητικό γεννήσεως μεταφρασμένο.

Μετά την υποβολή αίτησης εγγραφής απαιτείται Ατομικό δελτίο υγείας για το μάθημα Φυσικής Αγωγής

Διέξοδοι μετά τη φοίτηση στα ΕΠΑ.Λ.

Διάρκεια φοίτησης: τρία έτη

Οι απόφοιτοι της Γ΄τάξης των ΕΠΑ.Λ. έχουν τη δυνατότητα:

Ως κάτοχοι απολυτηρίου Επαγγελματικού Λυκείου

  • Να εισαχθούν σε σχολές των Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας.
  • Να εργαστούν στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή να αυτοαπασχοληθούν.

Ως κάτοχοι πτυχίου Επαγγελματικού Λυκείου επιπέδου 3

  • Να λάβουν άδεια άσκησης επαγγέλματος.
  • Να αποκτήσουν επαγγελματική εξειδίκευση μετά τη φοίτηση σε μεταλυκειακά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), με εγγραφή κατά προτεραιότητα σε τμήματα αντίστοιχης ή ανάλογης ειδικότητας με αυτή του πτυχίου τους.

(Οι προαγόμενοι της Α΄τάξης  των ΕΠΑ.Λ. μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στη Β΄τάξη του ΓΕ.Λ.  ή στην Α΄τάξη  των ΕΠΑ.Σ.)

Στο Σχολείο μας λειτουργούν:

  • Τρια σύγχρονα εργαστήρια πληροφορικής με άρτιο εξοπλισμό και οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας.
  • Αίθουσα προβολών και εκπαιδευτικού λογισμικού που καλύπτει κατά κύριο λόγο τις ανάγκες των μαθημάτων γενικής παιδείας.
  • Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων για εκδηλώσεις - συνεδριάσεις.
  • Βιβλιοθήκη

Αυτό είναι ένα προεπιλεγμένο πρότυπο ιστοσελίδας, το οποίο μπορείτε να τροποποιήσετε.

Σκοπός της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές/τριες τη σχέση του ανθρώπου με το φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον, να ευαισθητοποιηθούν για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτό και να δραστηριοποιηθούν με ειδικά προγράμματα, ώστε να συμβάλουν στη γενικότερη προσπάθεια αντιμετώπισής τους.