Ειδικότητα Συστημάτων Αυτοκινήτου

Η Ειδικότητα Μηχανικών και Ηλεκτρολογικών Συστημάτων Αυτοκινήτου απευθύνεται σε μαθητές εχουν τεχνικό προσανατολισμό και σκοπεύουν να δουλέψουν στη αγορά της  τεχνολογίας αυτοκινήτου .

Ο απόφοιτος της ειδικότητας αποκτά δεξιότητες που τον καθιστούν ικανό να εργαστεί σε διάφορους τομείς που σχετίζονται με το αυτοκίνητο, όπως:

Έλεγχο λειτουργίας, επισκευή & συντήρηση του ηλεκτρικού συστήματος αυτοκινήτου και ηλεκτρομηχανικών συστημάτων αυτοματισμού αυτοκινήτου.

Ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορεί να αποκτήσει τις παρακάτω επαγγελματικές άδειες:

  • Μηχανοτεχνίτη (Απαιτείται: πτυχίο, 2 έτη προϋπηρεσία).
  • Τεχνίτη συστήματος πέδησης ή αναρτήσεων (πτυχίο, 2 έτη προϋπηρεσία).
  • Τεχνίτη αντλιών πετρελαιοκινητήρων ή εξαερωτήρων (πτυχίο, 1 έτος προϋπηρεσία).
  • Τεχνίτη μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων (πτυχίο, 1 έτος προϋπηρεσία).
  • Τεχνίτη αμαξωμάτων (φανοποιού) (πτυχίο, 2 έτη προϋπηρεσία).
  • Ηλεκτροτεχνίτη ή τεχνίτη οργάνων (πτυχίο, 2 έτη προϋπηρεσία).
  • Τεχνίτη συστημάτων εξαγωγής καυσαερίων (σιγαστήρων) ή ψυγείων ή Τροχών (πτυχίο, 1 έτος προϋπηρεσία).
  • Τεχνίτη βαφής (πτυχίο, 2 έτη προϋπηρεσία).

Ο απόφοιτος έχει τη δυνατότητα να εργαστεί:

  • Στους Οργανισμούς ΔΕΚΟ - Δημόσιες Υπηρεσίες.
  • Σε συνεργεία επισκευής SERVICE αυτοκινήτων - οχημάτων.
  • Σε βιομηχανίες παραγωγής αυτοκινήτων.
  • Σε εταιρείες εμπορίας ηλεκτρολογικών και ηλεκτρονικών ειδών αυτοκινήτων.
  • Σαν ελεύθερος επαγγελματίας


Ο ηλεκτρολόγος Εγκαταστάσεων κατασκευάζει και ελέγχει ηλεκτρικές εγκαταστάσεις κτιρίων, αυτοματισμών, λογικών ελεγκτών ( PLC ) και βιομηχανικών εγκαταστάσεων παραγωγικών μονάδων.

Ο απόφοιτος μπορεί να εργαστεί ως:

  • Ελεύθερος Επαγγελματίας εγκαταστάτης με δικό του πελατολόγιο.
  • Ειδικευμένος τεχνικός σε συνεργεία μεγάλων κατασκευών.
  • Ιδιοκτήτης ή ειδικευμένος πωλητής σε κατάστημα τα ηλεκτρολογικών ειδών, ή ιδιοκτήτης καταστήματος.
  • Δημόσιος υπάλληλος, σαν συντηρητής σε ΟΤΑ, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ με διαγωνισμό (π.χ. ΟΤΕ, ΔΕΗ, Νοσοκομεία, Μουσεία, Αθλητικά Κέντρα, κ.λπ.)
  • Ιδιωτικός υπάλληλος (π.χ. τεχνίτης ηλεκτρολόγος συντηρητής εργοστασίων, ξενοδοχείων, κλινικών, συγκροτημάτων, κ.λπ.).
  • Ηλεκτροτεχνίτης σε εγκαταστάσεις και συντηρήσεις ανελκυστήρων και ηλεκτρογερανών.

Ο απόφοιτος μπορεί να

  • Σχεδιάζει και κατασκευάζει Ηλεκτρολογικές Εγκαταστάσεις κτιρίων και βιομηχανικών χώρων, με κυκλώματα: Φωτισμού, συσκευών, γειώσεων, τηλεφώνου, θυροτηλεφώνου, TV, πυρανίχνευσης, συναγερμού, δικτύων Η/Υ, αλεξικέραυνων, θέρμανσης, ανελκυστήρων, πινάκων κίνησης και φωτισμού, αυτοματισμών κίνησης (συμβατικών ή με PLC).
  • Μετράει και ελέγχει την ασφαλή λειτουργία της ηλεκτρικής εγκατάστασης και συσκευών.
  • Συντηρεί, εντοπίζει και επισκευάζει βλάβες εγκαταστάσεων και μηχανών.
  • Βελτιώνει και εκσυγχρονίζει την εγκατάσταση με σύγχρονη τεχνολογία.

Επαγγελματικά Δικαιώματα

Αδεια χωρίς εξετάσεις ή προϋπηρεσία

  • Ηλεκτροτεχνίτη (Φωτισμού, Κίνησης, Ανελκυστήρων, Σταθμών Υ/Σ).
  • Βοηθού Χειριστή Φωτιστικών Σωμάτων.
  • Βοηθού Τεχνικού Αερίων Καυσίμων.
  • Ηλεκτροτεχνίτη Αυτοκίνητων.

Αδεια με εξετάσεις και προϋπηρεσία

  • Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη (μελέτη, επίβλεψη, κατασκευή).
  • Τεχνίτη Οργάνων, Τροχών, Σιγαστήρων, Ψυγείων, Βαφέα, κ.λπ.
  • Μηχανοτεχνίτη Αυτοκινήτων - Μοτοσυκλετών.
  • Τεχνουργού
  • Τεχνίτη ή Εγκαταστάτη Αερίων Καυσίμων
  • Ηλεκτρολόγου Χειριστή Φωτιστικών Σωμάτων

Επαγγελματικές Προοπτικές

Οι απόφοιτοι μπορούν να εργασθούν ως:

  • Ελεύθεροι επαγγελματίες Ειδικευμένοι τεχνικοί
  • Ειδικευμένοι πωλητές σε καταστήματα ηλεκτρικών συσκευών - ηλεκτρολογικού υλικού και
  • ανταλλακτικών αυτοκινήτου
  • Δημόσιοι υπάλληλοι σε ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΤΑ,
  • Υπουργεία και Σώματα Ασφαλείας (Λιμενικό Σώμα, Πυροσβεστική κλπ).
  • Να συνεχίσει τις σπουδές του σε ΤΕΙ,

Η εκπαίδευση περιλαμβάνει:

  • Εγκαταστάσεις φωτισμού ? φωτοτεχνικές διατάξεις ? εγκαταστάσεις EIB ? Instabus
  • Εγκαταστάσεις κίνησης ( Μηχανές DC-AC, αντλίες, γκαραζόπορτες, έλεγχος ποιότητας προϊόντων κ.λ.π. )
  • Εγκαταστάσεις ασθενών ρευμάτων ( κουδούνι, θυροτηλέφωνο, θυροτηλεόραση, συναγερμοί, κεραίες TV, πυρανίχνευση, δομημένη καλωδίωση
  • Θέρμανση
  • Γειώσεις ? Αλεξικέραυνα

 

Με την εγγραφή του στο ΕΠΑΛ Παραμυθιάς κάθε μαθητής είναι υποχρεωμένος να τηρεί τον κανονισμό αυτό, που ρυθμίζει την εύρυθμη λειτουργία του Σχολείου.

Το Διδακτικό Έτος των ΕΠΑΛ χωρίζεται σε δύο τετράμηνα:

  • το Α΄ τετράμηνο διαρκεί από 11 Σεπτεμβρίου μέχρι 20 Ιανουαρίου. και
  • το Β ' Τετράμηνο διαρκεί από 21 Ιανουαρίου μέχρι 16 Μαΐου.

Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη η προσέλευση του κηδεμόνα στο σχολείο κατά τακτά χρονικά διαστήματα για ενημέρωσή του.

Οι μαθητές οφείλουν να προσέρχονται στο σχολείο λίγα λεπτά πριν από το κτύπημα του κουδουνιού. Μετά την είσοδο των κ. καθηγητών στην τάξη δεν επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών.

Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να έχουν πάντα μαζί τους τα απαραίτητα βιβλία, όργανα (σχεδιάσεως κ.α.), εργαλεία και ότι άλλο είναι απαραίτητο για την καλή διεξαγωγή των μαθημάτων.

  • Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα έχουν δικαίωμα να παρακολουθήσουν το συγκεκριμένο μάθημα.
  • Η χρήση της φόρμας εργασίας είναι υποχρεωτική για τα εργαστήρια.

Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας οι μαθητές υποχρεούνται να τηρούν ησυχία, να δείχνουν προσοχή και ενδιαφέρον προς το διδασκόμενο μάθημα. Δεν επιτρέπονται κατά την ώρα της διδασκαλίας οι συζητήσεις μεταξύ των μαθητών, η χρήση κινητών τηλεφώνων και γενικά η συμπεριφορά τους πρέπει να είναι κόσμια απέναντι στους καθηγητές και στους συμμαθητές τους.

Ο καθηγητής, σε περίπτωση που ο μαθητής -παρά τις παρατηρήσεις του- εξακολουθεί να εμποδίζει την ομαλή πορεία του μαθήματος,  έχει το δικαίωμα αλλαγής θέσης του μαθητή. Σε περίπτωση που  ο μαθητής εξακολουθεί να ενοχλεί, ο καθηγητής έχει το δικαίωμα να τον αποβάλλει από την τάξη.

Κατά τα διαλείμματα οι μαθητές οφείλουν να εξέρχονται από τις αίθουσες διδασκαλίας, εκτός των επιμελητών ή ασθενών, οι οποίοι είναι συνυπεύθυνοι για κάθε απώλεια, κλοπή ή φθορά σε αντικείμενα του Σχολικού χώρου στον οποίο παραμένουν. Επίσης δεν επιτρέπεται η μεταφορά και κατανάλωση φαγητών και ποτών σε όλους τους  χώρους του σχολείου.

Δεν επιτρέπεται η χρήση δικύκλων κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων ή κατά τους σχολικούς περιπάτους. 

Απαγορεύεται αυστηρά το κάπνισμα σε ΟΛΟΥΣ τους χώρους του σχολείου

Μαθητής ο οποίος δε σέβεται την περιουσία του Σχολείου και προξενεί ζημιά σε αυτή εκτός από τη σχετική τιμωρία που θα του επιβάλλεται, υποχρεούται οικονομικά να επανορθώσει τη ζημιά.

Οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών πρέπει να διέπονται πάντοτε από  εγκαρδιότητα και ευγένεια. Δεν επιτρέπεται η χειροδικία, η  κοροϊδία και το βρίσιμο προς άλλους μαθητές.

Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου.

* Στην εξαιρετική περίπτωση που ο μαθητής έχει στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο, υποχρεούται, καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του εντός του σχολικού χώρου, να το έχει εκτός λειτουργίας και μέσα στην τσάντα του, αλλιώς ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να το κατάσχει και να το παραδώσει στον διευθυντή.

Τέλος, υποχρέωση όλων των μελών της Σχολικής Μονάδας είναι να διατηρούν καθαρό τον περιβάλλοντα χώρο, σεβόμενοι έτσι και τον εαυτό τους και τους γύρω τους.

Αυτό είναι ένα προεπιλεγμένο πρότυπο ιστοσελίδας, το οποίο μπορείτε να τροποποιήσετε.

Λίγα λόγια για την ιστορία του σχολείου μας...

 erasmus-footer2                                                  LogoIKY  

 

 Δελτίο Τύπου

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες των Ευρωπαϊκών προγραμμάτων κατάρτισης ERASMUS+ KA1, το σχολείο μας υλοποίησε φέτος ένα αρκετά ενδιαφέρον πρόγραμμα επιμόρφωσης μαθητών, με τίτλο: «Η εφαρμογή σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ως μοχλός ανάπτυξης σε περιόδους κρίσης»




Η ροή του προγράμματος διοργανώθηκε στην Ιταλία (Ρώμη –Φολίνιο – Φλωρεντία- Περούτζια) από τις 09/12/18 έως τις 21/12/18, με τη συμμετοχή 15 καταρτιζόμενων μαθητών και 2 συνοδών καθηγητών. Το πρόγραμμα επιμόρφωσης και κατάρτισης επιμελήθηκε ο οργανισμός «EGInA», ένας διαπιστευμένος οργανισμός, ο οποίος δραστηριοποιείται αρκετά χρόνια σε θέματα εκπαίδευσης , έρευνας και ανάπτυξης και ο οποίος ιδρύθηκε από μια ομάδα διαχειριστών έργων με μακροχρόνια εμπειρία στην προετοιμασία, υποβολή και υλοποίηση προτάσεων έργων σε τοπικό, εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1,2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» των Αξόνων Προτεραιότητας 1,2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ? λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ? επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:

Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη

Δράση 2: Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων

Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών

Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη του προσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων υπηρεσιών, δομών και φορέων

κατάλογος

ΕΠΑ.Λ Παραμυθιάς

Τηλ.2666023780                                     

                                                 Πρόσκληση

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών του Επαγγελματικού Λυκείου Παραμυθιάς καλεί τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του την Τετάρτη 11-2-2015 και ώρα 12.00΄στο σχολείο για παράδοση βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου και ενημέρωση προόδου- φοίτησης των μαθητών .

Θα ακολουθήσει διαδικασία για την εκλογή νέου Δ/Σ γονέων και κηδεμόνων του σχολείου .

                                                                                                              

                                                                                                                                                                                                Ο Δ/ντής       

                                                                                                                                                                                                Μπάλλας Ευθύμιος

 

Τις βάσεις ανά σχολή ανακοίνωσε σήμερα το Υπουργείου Παιδείας, μαζί με τα ονόματα των επιτυχόντων ανά Λύκειο.

Όσο αφορά το Επαγγελματικό Λύκειο Παραμυθιάς, οι επιτυχόντες είναι οι εξής:

1. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΑΡΤΑ) - (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:1. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Τ.Ε. 2. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Τ.Ε. 3. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τ.Ε.)

2. ΚΑΛΚΑΝΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ,ΒΑΣΙΛΗΣ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ (ΣΕΡΡΕΣ)

3. ΠΑΣΧΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ,
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ) - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

4. ΤΕΡΟΒΙΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ,
ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Τ.Ε. (ΚΑΣΤΟΡΙΑ)

5. ΤΟΥΛΟΥΠΗ ΘΕΟΔΩΡΑ, ΝΑΠΟΛΕΩΝ,
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε. (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)- (ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:1. ΜΗΧΑ
ΝΙΚΟΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Τ.Ε. 2. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ Τ.Ε. 3. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τ.Ε.)

Ο Διευθυντής  και ο Σύλλογος των Διδασκόντων τους εύχεται καλή σταδιοδρομία.

 

Το ΕΠΑΛ Παραμυθιάς στα πλαίσια προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, πραγματοποίει δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης μαθητών και πολιτών του Δήμου Σουλίου σχετικά με την ανακύκλωση ηλεκτρονικών συσκευών.

Στα πλαίσια των δράσεων αυτών, πραγματοποιείται διανομή ενημερωτικού υλικού σχετικά με την ανακύκλωση, τα οφέλη αυτής καθώς τις επιπτώσεις που προκαλούν στο περιβάλλον οι τοξικές ουσίες των ηλεκτρικών συσκευών.

Πρόσφατα μάλιστα και κατά την διάρκεια του Λαμπόβου, οι μαθητές του ΕΠΑΛ Παραμυθιάς, επέκτειναν την δράση τους τόσο στον χώρο της εμποροπανήγυρης όσο και στο κεντρο της πόλης.

Σύμφωνα με την διεύθυνση του ΕΠΑΛ Παραμυθιάς, οι δράσεις αυτές θα συνεχιστούν με σκοπό η ανακύκλωση να γίνει βίωμα στους κατοίκους της πόλης.

 

 

Στό ΕΠΑΛ  Παραμυθιάς λειτουργούν 4 τομείς με εξοπλισμένα,  εργαστήρια όπου οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ασκηθούν στο πρακτικό μέρος της ειδικότητάς τους.

Προϋποθέσεις εγγραφής

Στην Α΄τάξη ΕΠΑ.Λ. εγγράφονται:

  • Κάτοχοι απολυτηρίου γυμνασίου ή ενδεικτικού Γ΄ τάξης παλαιού εξαταξίου γυμνασίου.
  • Μαθητές της Α΄ τάξης  παρελθόντων ετών των Γ.Ε.Λ., Ε.Π.Λ., Τ.Ε.Λ. ,Ε.Λ. ή ΛΕΝ.
  • Μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του 1ου κύκλου των Τ.Ε.Ε.
  • Μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης των Τ.Ε.Σ.
  • Μαθητές της Δ΄ τάξης παλαιού εξαταξίου γυμνασίου.
  • Απορριπτόμενοι μαθητές της Α΄τάξης του ΕΠΑ.Λ.
  • Μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης Εσπερινού Τ.Ε.Λ. και Τ.Ε.Σ.

Απαραίτητα δικαιολογητικά για την εγγραφή στα ΕΠΑ.Λ. :

  • Αίτηση που συμπληρώνεται στο Σχολείο. Στην αίτηση συμπεριλαμβάνεται α)Υπεύθυνη Δήλωση για την κηδεμονία του μαθητή και β)Υπεύθυνη Δήλωση του κηδεμόνα του μαθητή ή του ίδιου αν είναι ενήλικος σχετικά με τον κύκλο σπουδών που θα ακολουθήσει.
  • Πρωτότυπο Απολυτήριο Γυμνασίου ή ενδεικτικό Γ΄ τάξης παλαιού εξαταξίου Γυμνασίου(ή επικυρωμένο αντίγραφο Πτυχίου ή Πιστοποιητικό σπουδαστικής κατάστασης από το σχολείο όπου φοιτούσε ο μαθητής).
  • Φωτοτυπία ταυτότητας ή Πιστοποιητικό γέννησης του δήμου ή της κοινότητας όπου είναι γραμμένος ο μαθητής, εφόσον δεν έχει αστυνομική ταυτότητα.
  • 2 φωτογραφίες.
  • Υπεύθυνη δήλωση του Ν1599/86 του κηδεμόνα του μαθητή ή του ίδιου αν είναι ενήλικος σχετικά με τη διπλή φοίτηση του μαθητή.

Εφόσον ο μαθητής που επιθυμεί να εγγραφεί είναι αλλοδαπός απαιτούνται επίσης:

Α) Μετάφραση του απολυτηρίου τίτλου που καταθέτει ο μαθητής προκειμένου να εγγραφεί,

Β) Ισοτιμία απολυτηρίου τίτλου από το γραφείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,

Γ) Πιστοποιητικό γεννήσεως μεταφρασμένο.

Μετά την υποβολή αίτησης εγγραφής απαιτείται Ατομικό δελτίο υγείας για το μάθημα Φυσικής Αγωγής

Διέξοδοι μετά τη φοίτηση στα ΕΠΑ.Λ.

Διάρκεια φοίτησης: τρία έτη

Οι απόφοιτοι της Γ΄τάξης των ΕΠΑ.Λ. έχουν τη δυνατότητα:

Ως κάτοχοι απολυτηρίου Επαγγελματικού Λυκείου

  • Να εισαχθούν σε σχολές των Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας.
  • Να εργαστούν στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή να αυτοαπασχοληθούν.

Ως κάτοχοι πτυχίου Επαγγελματικού Λυκείου επιπέδου 3

  • Να λάβουν άδεια άσκησης επαγγέλματος.
  • Να αποκτήσουν επαγγελματική εξειδίκευση μετά τη φοίτηση σε μεταλυκειακά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), με εγγραφή κατά προτεραιότητα σε τμήματα αντίστοιχης ή ανάλογης ειδικότητας με αυτή του πτυχίου τους.

(Οι προαγόμενοι της Α΄τάξης  των ΕΠΑ.Λ. μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στη Β΄τάξη του ΓΕ.Λ.  ή στην Α΄τάξη  των ΕΠΑ.Σ.)

 

1η ώρα

08:15 - 09:00

 
 

        Διάλειμμα

 
 

2η ώρα

09:05 - 09:50

 
 

        Διάλειμμα

10΄

 
 

3η ώρα

10:00 -10:45

 
 

        Διάλειμμα

10΄

 
 

4η ώρα

10:55 - 11:40

 
 

        Διάλειμμα

10΄

 
 

5η ώρα

11:50 - 12:30

 
 

        Διάλειμμα

5΄

 
 

6η ώρα

12:35 - 13:15

 
 

        Διάλειμμα

 
 

7η ώρα

13:20 ? 14:00